Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Při odesílání zboží, prosíme:
- vyplňte a odešlete nám formulář na této stránce
- reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
- odešlete nám ho zvolenou metodou
- Zásilkovnou ZDARMA odevzdáním na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Vyplňte formulář výše a vyčkejte na e-mail s vygenerovaným vratkovým kódem a instrukcemi pro bezplatné vrácení vašeho balíčku.
- poštou na adresu: Diamond Plus s.r.o., Farní 43, 340 12 Měčín
- po přijetí zboží se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.