Akce roku BLACK FRIDAY je tady. SLEVA 15% téměř na vše. Pouze do páteční půlnoci. 

Království-tianDe.cz

FAQ: nejčastější otázky a odpovědi

Jak zjistím stav mé objednávky?

Aktuální stav objednávky je možné sledovat po přihlášení do zákaznického účtu na e-shopu v sekci  Můj účet – Moje objednávky.  Zásilku, která již byla předána dopravci můžete sledovat u jednotlivé objednávky – Podrobnosti – Sledovat zásilku.

Co když si včas nevyzvednu svůj balíček?

Pokud nebyla zásilka vyzvednuta ve stanové lhůtě, pak je dopravcem automaticky vrácena zpět našemu e-shopu. Objednávka je následně stornována. Opětovné odeslání zásilky již není možné. Pokud se jedná o uhrazenou zásilku, pak je platba vrácena nejpozději do 14 dnů od provedení storna objednávky.

Jakým způsobem můžu stornovat objednávku?

Objednávku je možné stornovat prostřednictvím online chatu a e-mailu na adrese info@kralovstvi-tiande.cz nebo na zákaznické lince 373 700 900.

Mohu upravit / odebrat / přidat produkt / v již vytvořené objednávce?

Do již vytvořené objednávky není možné dodatečně zasahovat. Jedinou variantou je vybrané zboží objednat samostatně a využít našich výhodných cen poštovného https://www.kralovstvi-tiande.cz/doprava-a-platba/

Lze změnit typ platby u vytvořené objednávky?

Objednávku vytvořenou s úhradou online, je možné zaplatit bankovním převodem.

Bankovní spojení

Pro platby z ČR
Fio banka: 2901338673/2010

Pro platby z EU
Fio banka IBAN: CZ0620100000002501338690
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Objednávky vytvořené s úhradou online nebo bankovním převodem již dodatečně nelze změnit na platbu při převzetí, tedy na dobírkou.

Jak je mohu reklamovat poškozené či nedodané zboží?

Po přihlášení se do vašeho zákaznického účtu přejděte do sekce - MŮJ ÚČET - reklamace. Zadejte konkrétní produkt, který si přejete reklamovat. Pokud je jich více, pak napište upřesňující informace do uvedené poznámky. Jakmile to bude možné, budeme se vaší reklamaci věnovat.

Jak funguje mobilní aplikace?

Připravili jsme lepší a jednodušší aplikaci, tzv. webovou aplikaci, která je konzistentní s naším webovým e-shopem. Novou aplikaci je potřeba si stáhnout dle návodu. Stačí 1 kliknutí a za 1 minutu už můžete nakupovat.  Návod zde https://www.kralovstvi-tiande.cz/clanek/928/konecne-vam-je-muzeme-prozradit-2-novinky-kralovskych-rozmeru/ (článek)

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu, když se mi nebude něco dařit?

Telefonicky pro ČR na tel.: +420 373 700 900 nebo SK na tel.: +421 220 924 490 nebo na společném e-mailu: info@kralovstvi-tiande.cz

Jak a kde se můžu přihlásit do svého účtu?

Ke svém účtu se můžete přihlásit přes webový prohlížeč standardním způsobem. Při spuštění webové stránky e-shopu v pravém horním rohu uvidíte siluetu panáčka. Po kliknutí panáčka se vám otevře okno pro vyplnění svých přihlašovacích údajů či pro volbu registrovat se
 

Co když jsem zapomněl/a své heslo?

V kolonce pro přihlášení se, zvolte funkci - zapomenuté heslo – přijde vám e-mailem s odkazem pro nové vytvoření hesla a přihlášení se.
 

Aktivace VIP slevy v Království?

Nakupujte se slevou i v našem Království. Máte již založenou registraci se svým ID (VIP kartičkou) na jiném e-shopu či kamenné prodejně a přejete si nakupovat se slevou i u nás v Království? Rádi vám nastavíme slevu pro výhodný nákup i u nás. Stačí se tzv. registrovat a uvést potřebné údaje na www.kralovstvi-tiande.cz/registrace/

Následně kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu info@kralovstvi-tiande.cz. Ověříme vaše nákupy v jiných Servisních centrech a v případě, že máte nárok na slevu, rovnou vám ji v zákaznickém účtu nastavíme.

Pak již nic nebrání tomu, využívat všechny výhody královského e-shopu.
 

Jak zjistím dostupnost produktů?

Informace o dostupnosti produktů najdete na našem e-shopu. Stačí kliknout na produkt který vás zajímá a tam se dozvíte, jestli  je nyní skladem.

U produktů, které skladem nejsou, bohužel nedokážeme odpovědět, kdy budou opět dostupné. Tuto informaci ověřujeme u dodavatele a není v našich možnostech naskladnění urychlit.
 

Proč má každý produkt bodové ohodnocení? K čemu body slouží?

Každý produkt je označen cenou a počtem bodů. S každým nákupem sbíráte body, které se sčítají vždy v daném kalendářním měsíci. Za ně pak můžete čerpat dárky, nebo bonusové slevy (provize) v následujících měsících. 
 

Jak uplatnit body (bonusovou slevu, provizi)?

Vaši bonusovou slevu (provizi) si můžete uplatnit v průběhu svého nákupu v košíku. Do kolonky pro uplatnění bodů je potřeba napsat konkrétní částku, o kterou si přejete ponížit hodnotu své objednávky – následně potvrdit tlačítkem POUŽÍT BODY.

Kdy se převádějí body?

Veškeré informace o tom, kdy a jakým způsobem se převádějí body se dočtete v tomto blogovém článku Převod bodů v době uzávěrky.

K čemu slouží DeCoiny? Jak je mohu uplatnit pro nákup dárků?

Proměňte získané body za nákupy za DeCoiny a vyberte si dárek za odměnu.
Věrnostní program DeCoinů je pro všechny, kteří jsou zaregistrovaní u tianDe a mají své ID. Při nákupování se nic nemění. Vybíráte si oblíbené produkty v Království tianDe a za provedené objednávky získáváte body. Ty si následně jednoduše vyměníte za DeCoiny pod svým účtem na tiande.eu. Více informací najdete v blogovém článku: Nový systém odměňování je tu!  

Pokud jste vybrali dárky za DeCoiny, pak vám budou nahrané nejpozději následující pracovní den do vašeho účtu a dále vás budeme informovat v SMS. Následně si budete moci dárky vyzvednout ve své příští objednávce na našem e-shopu a to kdykoliv v průběhu 6 měsíců od nahrání.

--

Co mohu udělat pro to, abych měla nákupy výhodnější?

Přidejte se do klubu tianDe.  Zaregistrujte se a zdarma dostanete VIP kartičku s tianDe ID, se kterou máte kdykoliv všechny produkty o 1/3 levnější.  Po odeslání formuláře se vám ozveme další pracovní den a vygenerujeme vám tianDe ID. Připravíme vám na e-shopu účet, pod kterým budete nakupovat s třetinovou slevou. Klikněte ZDE pro vytvoření vaší registrace

Máte nové ID pro slevu a zároveň původní/stávající zákaznický účet?

Nyní již není potřeba žádat o zrušení původního účtu. Stačí si nové ID pouze doplnit do toho stávajícího. Návod: Po přihlášení na web „kliknout na panáčka“ – Můj účet – Osobní údaje – změnit údaje – vložit své nové ID.

Největší prodejce kvalitních
produktů tianDe

Doprava zdarma při nákupu
nad 1 500 Kč

Dárky k nákupu nad 1 000 Kč
dle vašeho výběru

Pravidelné slevové akce
a soutěže o produkty

Staňte se součástí našeho království

#kralovstvi_tiande_official

Staňte se královnou

a získejte třetinu království k tomu

Přidejte se do klubu tianDe královen. 
Zaregistrujte se a zdarma dostanete 
VIP kartičku s tianDe ID, se kterou máte 
kdykoliv všechny produkty o 1/3 levnější.